Reklamáció

Bár a szállított áruk hibáinak aránya elhanyagolható, jó tudni, hogy az esetleges hibákat azonnal és az Ön megelégedésére orvosolják. Érdekünkben áll, hogy mindent a lehető leggyorsabban megoldjunk, így nem kell aggódnia amiatt, hogy a szükségesnél tovább kell várnia a feldolgozásra (általában mindent néhány napon belül megoldunk).

 

Hogyan tehetek reklamációt?

 

Amennyiben úgy dönt, hogy panaszt tesz, kérjük, küldje el a ManiGlo s. r. o., Okružná 347/30, 044 31 Družstevná pri Hornáde címre, a kitöltött panasztételi űrlappal együtt, amelyet itt talál.

A reklamáció előrehaladásáról, különösen annak elfogadásáról, feldolgozásáról vagy elutasításáról írásban, e-mailben vagy sms-ben tájékoztatjuk Önt. Telefonon is felvehetjük Önnel a kapcsolatot.

A reklamációról haladéktalanul döntést hozunk. A panasz feldolgozása, beleértve a hiba kijavítását is, nem tart 30 napnál tovább. Ellenkező esetben Ön jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. A fenti határidő betartásához elengedhetetlen, hogy Ön biztosítsa a szükséges együttműködést.

 

Mikor tehetek reklamációt?

 

Felelősséggel tartozunk azokért a hibákért, amelyeket az áru a szállításkor tartalmaz, és amelyek a következő 24 hónapon belül jelentkeznek rajta. Nem vállalunk azonban felelősséget az újonnan keletkezett hibákért, különösen, ha azok nem rendeltetésszerű használatból erednek. Használt áruk esetében nem vállalunk felelősséget a hibákért, amelyek megfelelnek a használt áruknak a szállításkor meglévő használati vagy elhasználódási szintjének. A lejárati idővel rendelkező áruk esetében azért is felelünk, hogy az áru az adott időpontban még használható lesz.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szállított árura való fokozott érzékenység vagy allergiás reakció esete önmagában nem tekinthető az áru hibájának. Az ajándékok és egyéb, az Ön megrendelésén felül nyújtott ingyenes ellenszolgáltatások hibái sem tekinthetők az áru hibájának. Az online áruházunkban található áruk képei kizárólag illusztrációs célokat szolgálnak, és nem minősülnek az áru jellemzőinek kötelező érvényű ábrázolásának (például az áru csomagolása eltérhet a gyártó általi csomagolási változtatás miatt).

 

Milyen jogaim vannak a reklamáció során?

 

Az áru hibája esetén közösen megállapodhatunk egy utalvány formájában történő kártérítésben.

Ezen túlmenően Ön jogosult a hiba kijavítását követelni csereszállítás vagy javítás útján.

Ha a hiba kijavítása számunkra lehetetlen vagy ésszerűtlen lenne, Ön jogosult a vételárból árengedményt követelni. Ebben az esetben Ön megtartja az árut, mi pedig visszatérítjük a vételár egy részét. Ha a hiba szintén jelentős, Ön az adásvételi szerződéstől is elállhat. Ebben az esetben Ön visszaküldi nekünk az árut, és mi visszatérítjük a teljes kifizetett vételárat.

 

Kapcsolatfelvétel

 

A reklamációval kapcsolatos kérdéseire szívesen válaszolunk, ha a info@maniglo.hu e-mail címen felveszi velünk a kapcsolatot.